animation banner
Warranty

2-tygodniowa gwarancja

Możesz zwrócić zakupione produkty ze strony www.somproduct.pl w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty ich otrzymania, bez konieczności uzasadniania swojej decyzji o zwrocie.

Jak mogę dokonać zwrotu?

Return-step-1

Napisz na adres e-mail zwroty@somproduct.pl, aby otrzymać formularz zwrotu.

Return-step-2

Wypełnij internetowy formularz zwrotu.

Return-step-3

Dołącz  wydrukowany formularz do przesyłki (najlepiej umieść go w kopercie w celu ochrony podczas transportu).

3 dni robocze

Zwroty są odbierane wyłącznie przez kurierów DTS lub UPS pod adresem klienta  w ciągu 3 dni roboczych od zarejestrowania kompletu formularza zwrotu.

Formularz zwrotu musi zostać wypełniony nie później niż w ostatnim dniu kalendarzowym obowiązującego terminu zwrotu. Zakres testowy rozpoczyna się od daty otrzymania produktu.

Darmowe zwroty

Zwrot zamówienia jest bezpłatny, jeżeli zwracane produkty są nowe i nieużywane, wraz z dowodem zakupu (faktura fiskalna, paragon fiskalny, karta techniczna, instrukcja obsługi, gwarancja) oraz, jeśli to możliwe w  oryginalnym opakowaniu (dobrze zapakowane i zabezpieczone na czas transportu).

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 kalendarzowych dni od daty otrzymania produktu w formie w jakiej została dokonana płatność.

Informacje dotyczące zwrotu pieniędzy

W przypadku zakupów dokonywanych na raty za pomocą jednej z kart kredytowych partnerów, pieniądze zostaną zwrócone wyłącznie na kartę, za pomocą której dokonano zakupów produktów.

Pieniądze są zwracane w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zwrotu, w takiej samej formie w jakiej została dokonana płatność.

W przypadku zwrotu produktów z dodatkową usługą montażu, koszt montażu nie zostanie zwrócony. Ponadto nie ma możliwości zwrotu produktów wykonanych na zamówienie.

Produkty muszą być zwrócone w stanie nienaruszonym  i uzupełnione o wszystkie elementy (w tym metalowe części potrzebne do montażu), oryginalne dokumenty (faktura fiskalna, paragon fiskalny, karta techniczna, podręcznik użytkownika, gwarancja), dobrze zapakowane i zabezpieczone na czas transportu. Jeśli zwracany produkt jest uszkodzony, ma plamy, ślady po montażu, ślady użytkowania, zadrapania, mechaniczne uderzenia, brudne lub brakujące metalowe elementy i nie może być ponownie wprowadzony do sprzedaży jako nowy produkt, zostanie odliczona różnica między nowym produktem a produktem, który już był używany.

Procedura zwrotu uszkodzonych produktów

W przypadku zwrotu produktu, który ma wadę produkcyjną lub wadę wynikającą z uszkodzeń podczas transportu, musi on zostać zwrócony dokładnie na tych samych warunkach, co inne produkty objęte niniejszym regulaminem..

Jeżeli zwracany produkt przedstawia jakiekolwiek wady inne niż te, które występują w formularzu zwrotu (np, plamy, ślady użytkowania itp.), zastrzegamy sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu za pokrycie kosztów zniwelowania wad produktów.

Uwaga:

Jeśli wady produktu zostaną zgłoszone po okresie dłuższym niż okres zwrotu, to będą one rozpatrywane jako reklamacja.

Odpowiedzialność za bezpieczny zwrot produktu do nas spoczywa na Tobie.

Kupon o wartości 45 zł

Obowiązuje przy pierwszym zamówieniu *

Do góry